Träning...

2010-01-07 @ 23:46:29
Härom dagen så pratade jag och Sofia om att vi ska köpa gymkort tillsammans, finns ett gym här i Årsta som vi ska träna på. Det ser super mysigt och fräscht ut. Jag är så jäkla taggad ska faktiskt bli skönt att svettas och kämpa bort de sista mammakilona som jag fortfarande släpar runt på. Jag ska fan bli het på riktig!
Ni ska få följa min väg till min efterlängtade midja  ;)
Gick upp 18 kilo när jag var preg med Leia, jag tappade allt och lite till  en början. Jag ammade henne och gick promenader som en tok men efter ett tag så började jag bli lite bekväm av mig och tyckte att latte är banne mig godare än vatten. Och här sitter jag nu och är missnöjd med kroppen, har haft snygg kropp tidigare har dock haft rumpa hela livet. Ne nu ska kroppen trimmas och kilona ska rasa som dom på biggest looser, troligt ....! Men försöka kan man alltid och det är lika bra att bita i det sura äpplet nu när det är lättare att bli av med skiten. 

Har haft lite ledigt från bloggen några dagar, vi har inte gjort så himla mycket. På trettondagen så var vi och bowlade med B´s släkt på ball breaker samt åt middag där. Jag hade ätit noll underdagen så jag blev berusad på ett halvt glas vin :S..
Trevligt hade vi och maten va god, Leia skötte sig exemplariskt som vanligt hon fick lite extra uppmärkasmhet och kärlek av alla eftersom att hon va den enda kidden som var med. Hon stor njöt!
Resten av veckan har vi tagit det lungt och bara myst, lagat massa god mat och tittat på film..
Imorgon åker jag och Leia äntligen hem till min mamma och pappa, där ska vi mysa och gotta oss några dagar.. Älskar att vara hemma hos dom, man får alltid frukost, lunch, middag fram dukat och kläderna tvättade och vikta... I love them!

Nu ska vi hoppa i säng :)

Godnatt



Världens bästa morfar/pappa



Leia 6 dagar gammal med världens bästa mormor/mamma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback