Konstig dag

2010-04-09 @ 19:08:41

Efter 3 timmars sömn och ett jäkla kämpande med Leia hela natten så är jag fan helt slut, kan nån ge mig tips på hur man kan fixa så hon blir sitt gamla jag igen?
Hon har varit världens snällaste bebis som har sovit 12-14 timmars nätter sen hon va 5 månader utan att vakna,
men nu är hon som förbytt.
Hon rullar runt, sätter sig upp, kryper, ställer sig upp och grinar, skriker/ropar mmmmaaaammmmmmaaaaaaaa...!? Och vaknar hon till helt så är det omöjligt att lägga henne i sin säng, hon SKA sova hos mig. Helst på mig om hon fick bestämma.
Men det är väl en fas som hon går igenom antar jag? Nog om detta.

På dagen åkte vi till forum och käkade lunch med några kompisar, det var så roligt alla. Fick glada nyheter också men det kan jag inte berätta förns det är officiellt. ;)
Ikväll är jag ensam hemma, det ska jag fira med att gå och lägga mig.

Natti



1 vecka


Kommentarer

Postat av: Tina

Alicia vart precis likadan för 1 månad sedan! Barnmorskorna på bvc sa att de till 100 berodde på att hon inte var tillräckligt mätt hur mkt mat hon än fick på dagen, så jag testade med olja ,funkade inte alls! Så jag köpte välling för 1 ½ år med plommon och banan smak, efter första flaskan med nya vällingen började hon sova hela nätterna igen!=D

2010-04-10 @ 18:24:30

Postat av: bella

låter som hon lider av natt skräck.

Vaknar hon vid samma tidpunkt?

Annars prova en annan välling som är starkare :D



//Puzzzzzzzz

2010-04-11 @ 20:26:57
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback