Fransk chokladtårta

2010-04-04 @ 21:24:17
Sådär ja, ungen ligger i sängen och jag har äntligen satt mig ner i soffan. Har kämpat mig igenom en 20 minuters bilresa hem från Värmdö, min mage är heeeeelt fucked up. VARFÖR ska man äta sig så mätt att man näst intill spyr i trappan upp från bilen? No more efterrätt för fru Soovéer!!
Vi har haft en mysig kväll med B´s sida av släkten, har fått träffa lilla Alfred (5 veckor) sötare bebis får man leta efter. Såklart att jag tycker att min lilla fis är sötast men hon är fasiken ingen bebis längre. Har glömt hur roddigt det är med en liten, ammas, byta blöja, rapa, hänga på armen, ammas, rapa, byta blöja, sova and so on.... Visst längtar man tillbaka när man ser en såndär liten, men sen kommer man ju på hur jobbigt och tärande det är så är man ganska så nöjd att man klarat av allt det där.

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova...


Alfred!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback