Helgen och lite till...

2010-04-12 @ 19:10:03

Har inte bloggat på några dagar som du kanske har märkt, har haft massor att göra och ställen att vara på.
Lördagen spenderades med Josefin, Wilma, Stella, Elin och Eddie, ungarna lekte som aldrig förr dom hade verkligen jätte roligt ihop. Efter en stund så gick vi till parken för lite gung och lek, men vi kände rätt fort att hungerna kom krypandes så vi gick till Mc donalds i fältöversten och svullade. Leia fick smaka på några pomfrites (borstade av saltet) och så fick hon  äpplebitar som hon tycker är så gott.
Jag och Leia stannade på middag och mys, kan säga att Josse är en hejjare på att laga mat det var så sjukt gott.
Ungarna i säng och Leia halvsovandes i vagn så käkade vi ost och drack bubbel, det var super mysigt. Tack snälla josse för en super Lördag :)

Söndagen började tidigt, 8:20 satt jag på tvärbanan mot jobbet. Det blev en lång dag va inte hemma förens 23:00, då var jag heeelt färdig så jag stupade i säng. Orkade knappt säga hej till Basse som hade haft Leia hela dagen, det hade gått super bra för dom.

På Söndag så ska det vara stor kalas för Leia som fyller 1 år på Måndag!! Hon gör oss så lycklig lill tösen, även fast att det är sjukt jobbigt ibland så finns det inge mysigare än Leia. Hon har verkligen förändrat vårat liv och vi är så stolta över våran lilla tös.
Jag ska försöka mig på att baka roliga tårtor, barnen måste ju få nån tårta som dom kan äta. Några tips?

Nu dax för soffan!


Älskar att bada...


Leia älskade Stellas bil..


Eddie kör Leia, söta sysslingarna


Eddie =)


Stor och Liten.. Wilma med sitt fantastiska hår. Avis!!!


Sysslingarna leker.. Eddie, Leia, Wilma, Stella


Kommentarer

Postat av: Anonym

åhh vilka fina bilder du fick! det var en riktigt mysig dag! kram Elin

2010-04-13 @ 15:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback