Postkodlotteriet....

2010-04-05 @ 11:14:21
Kollade mejlen och såg att jag vunnit 150 :- på postkodlotteriet, så totalt har jag vunnit 1150 :- sen jag blev medlem.
Men jag undrar när det är dax för mig att vinna 20 milj? Aldrig?  Drömma kan man ju alltid göra.

Natten har varit hemsk. Leia har krypit, stått, kravlat, tappat nappen, gråtit, drömt, och jag har sprungit som en jojo fram och tillbaka men tillslut så deckade vi båda av trötthet. Jag på fårskinnet nedanför sängen och Leia i sin säng. Men sova fick jag inte göra speciellt länge, 6:30 skulle sessan upp och äta gröt. Så denna dag kommer att gå i lugnets tecken.

Hörs senare...


Leia i bollhavet på Andy´s... (magsjukornas paradis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback