In i bingen

2010-04-02 @ 22:35:55
Dax för sängen, jag e sur och irriterad och det brukar betyda att jag borde gå och lägga mig..
Leia är helt galen nu på nätterna, hon lever rövare och sätter sig upp i sömnen och vrålar för att sen trilla ihop och somna på stället.. Jag blir inte klok på henne, hon har just börjat att ställa sig upp mot saker och gå med sin gå-vagn. Värsta stora tjejen. Idag trillade hon in i v-rumsbordet och fick sen en fläskläpp, blodet spruta och Leia skrek som aldrig förr. Tur att nappen finns i sånna lägen.


Kört fast Leia?


En av sov ställningarna..

Sorry för dåliga bilder, iphone har ingen höjdar kamera...

Natti

Kommentarer

Postat av: bella

Sover hon eget sovrum?

Justin sov jätte dåligt i vårat rum men när vi bytte rum på honom har han sovit jätte bra :D



//Puzzzzzzz

2010-04-03 @ 21:57:00
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/

Postat av: Cattis

Ja det gör hon, hon har sovit i eget rumsen hon var 5 mån :) puss

2010-04-03 @ 22:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback