Tjoho!

2010-01-01 @ 22:04:41
Satte just ner rumpan i soffan och planerar att inte flytta mig härifrån på heeela kvällen, har jobbat i dag och är så sjukt trött.
Min lilla tös hade hunnit somna sig innan jag kom hem :( Dagen hade gått galant för mina fina älsklinga, känns jätte skönt.
På söndag ska jag åka hem till mina föräldrar och ta det lungt i några dagar, Leia är hängig och super hostig så vi får se vad vi orkar i veckan. På tisdag är det släktträff med B´s släkt som är tradition varje 13 dagsafton, men Leia blir nog hemma med mig.. Det är bowling och middag på schemat och det blir nog ingen hitt, känns lite trist men jag vill inte ha samma händelse som på nyår då vi fick åka hem med en jätte ledsen Leia. Utan det är bättre om B åker och har det nice så kan jag va hemma med gnällot och kurera henne från förkylningen.

Nu ska jag göra en kopp te och några smörgåsar och sedan gosa ner mig i soffan!




Ett varmt leende i vinterkylan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback