dunk dunk...

2010-01-03 @ 18:13:42
Sitter och lyssnar på musik och jag rycks med och sjunger med som en tok, både Leia och Basse tittar konstigt på mig. Men det är ju så jävla skönt att lyssna på en bra låt och bara hänga, jag tror att jag är övertrött har jobbat 14 timmar vaken natt... Men jag ska hålla mig vaken tills jag ska lägga mig ikväll, annars blir det ju helt fel i dygnsrymten.
Ikväll ska jag göra mys middag här hemma för min lilla familj, det bjuds på honugsmarinerd kyckling med kroketer och sallad ska bli tok gott..
Sitter och kollar på sista minuten resor till oss vi är så sugna på att dra från denna skit kyla, det är inge roligt längre jag blir  deprimerad av att gå ut i kylan.. I hate it! Så jag åker vart som helst så länge det inte är till Egypten, har bara hört en massa dåligt om det stället. Det blir nog till Gran canaria eller nått sånt liknande, hade helst åkt till Grekland men det är alldelles för kallt där.
Jag har ju som bekant väldigt jobbigt med mina knäleder, har haft det sen jag var liten tös. Fick borelia och av den så kan man få ledproblem där man haft själva borelian. Men i mitt fall har det drabbat både tum och knäleder, läkarna sa att det skulle bli bra med träning men det har jag inte märkt någe av. Mina knän blir instabila och far i väg om jag hamnar på halt underlag eller åker skidor till exempel, så jag får verkligen passa mig på vintern när jag är ute och går.
Men idag så tänkte jag mig inte riktigt för när jag gick över ett övergångsställe där jag såg att det låg is, så mitt ena knä fór ivag så nu har jag AS ont och det är fullt med vätska.. SUCK! Smärtan som jag får kan inte beskrivas med ord, eller tänk dig själv att ditt knä hoppar urled och sen hoppar tillbaka ibland får jag slå det tillbaka om det fastnar! usch och fy jag önskar inte ens min värsta fiende att få så ont!

NU ska jag ställa mig i köket och fixa .. Ha en underbar kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback