Blogg uppehåll...

2010-01-14 @ 22:48:07
Har haft ett blogg uppehåll på några dagar, ibland känns det onödigt att skriva när det inte har hänt något speciellt.. För ni vill väl inte läsa om bajs blöjor osv antar jag?
Leia och jag har chillat ute på Värmdö hos mina päron, har åkt på lite magbasilusk men det ska vi nog bli bra ifrån snabbt.
Vecka i korta drag har varit väldigt mysig vi har varit ute och åkt pulka och promenerat med dogsen, Leia älskar alla djuren hos mina päron hon vill suga och pilla överallt på dem :) (2 hundar och 4 katter)

Det här med nytt boende ? Vart ska man bo? I vad? Pris? jag blir helt snurrig av allt detta, jag vill helst bo i hus eller radhus typ i nacka men vad kostar inte det? typ 5 000 000...!! Blir så less på att allt ska vara så sjukt dyrt, vill ju ändå att Leia ska slippa växa upp i en lägenhet. Fast jag vill inte att hon ska bo på vischan heller, det gjorde jag och visst det var mysigt när jag var liten men sen kan jag säga att det inte var så mysigt med 2,5 kilometer till bussen och närmsta granne va en kohage. Så något mitt i mellan blir det nog :)
Jag hojtar om jag finner något intressant ..

Nu väntar sängen!



Leia typ 2 månader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback