Nu gör JAG det igen! Bloggar alltså..

2009-12-29 @ 18:04:07

Julen är över och det tackar vi för här hos familjen Soovéer, inte en dag till vill jag/vi fira Jul, nog för att det är mysigt att träffa alla nära och kära och få en massa fina klappar. Men jag är så less på all Julmat får nästan kvällningar  bara jag tänker på det, nee nästa år blir det en utlands semester för oss alla som vill får följa med. Maldiverna? Aruba?

Om två dagar är det ju Nyår och den kvällen ska vi spendera men B´s bror och hans tjej som e på tjocken, dom ska få en pojke i slutet av Februari ska bli så roligt att Leia ska få en Kusin.
I skrivandes stund så ligger tösen och sover i sitt nya rum som jag har inrett dem senaste dagarna, jag gillar det ett riktigt tjejrum..

Nu ska jag gå och göra min potatis och purjosoppa som är helt fantastisk :)

TataLeia 8 månader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback