Istid!

2009-12-30 @ 16:37:33
Tror att Stockholm har drabbats av en ny istid, det är ju så sjukt kallt... brrrrr
Jag har varit och tittat lite på stan men hittade inget, tycker att det är lite snaskigt med denna hysteriska rea. Folk är ju sliter och drar skiter i om halva ställningen åker i backen, nää då handlar jag hellre när det är fullt pris och folk är normala.
Jag hittade dock lite kläder till Leia härom dagen, lägger upp lite bilder på dem.

Imorgon är det nyår och vi ska ju fira det med B´s bror, ska bli så mysigt att åka ut till dem och ha en helkväll på landet.
På morgonen ska jag och Leia hem till Jimmie och Sofia samt lille Villiam och mysa lite, ska köpa med mig lite fika och åka över en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback